To main content

Підготовчий курс
«Цікава інформатика»
(beginner)

І-й освітній рівень
Вік
8-10 років
(3-4 кл.)
Початок занять
30 березня 2025 р.
30 березня 2025 р.
Тривалість програми:
3 кл. - 8 міс.
4 кл. - 2 міс.
День занять:
Неділя
з 12:00 до 15:00 год.
Навчальна програма розроблена для школярів 8-9 років та враховує світові тенденції розвитку ІТ-освіти.
Модулі та основні теми програми
  • Модуль 1. «Початкова комп'ютерна підготовка»
    - Будова ПК. Основні компоненти комп'ютера, принципи їх функціонування та взаємодія.
    - Основи операційної системи Windows.
    - Файлова система, розширення файлів.
    - Навички користування клавіатурою та мишкою. Будова клавіатури, призначення клавіш. Клавіатурні скорочення.
  • Модуль 2. «Інтернет та електронна пошта»
    - Базові знання та загальний принцип роботи мережі Інтернет: структура, браузери, пошукові системи.
    - Електронна пошта та хмарні сервіси. Робота з документами в онлайн.
    - Анонімність та безпека в Інтернеті.
  • Модуль 3. «Вступ до візуального програмування»
    - Виконання логічних завдань. Знайомство з логікою побудови алгоритмів (LightBot).
    Складання простих алгоритмів.
    - Знайомство з середовищем Microsoft KODU Game Lab. Знайомство із основами об'єктно-орієнтованого програмування та алгоритмізації.
    - Розробка та створення власної 3D-гри (світу): створення сюжету та сценарію; підбір персонажів; розробка алгоритмів організації та взаємодії світу; умови перемоги / програшу(поразки); тестування гри. Презентація гри.
    - Програмування танців на ресурсі code.org
    - Програмування кольорових визерунків на ресурсі code.org
    - Проходження Години коду (Hour of Code). Міжнародний сертифікат від Code.org та Minecraft Education Edition (Microsoft).
  • Модуль 4. «Вступ до 2D-комп'ютерної графіки»
    - 2D та 3D графіка. Знайомство з графічними редакторами. Формати графічних зображень.
    - Перше знайомство із графічним редактором Krita. Робота з кольором. Робота із простими інструментами (пензель, ластик, текст, піпетка).
    - Параметри інструментів. Накладання зображення та корегування фону. Інструмент «Архівний пензель». Фільтри.
    - Робота в онлайн-сервісі Icograms.
    - Конструювання в BrickLink Studio
  • Модуль 5. «Вступ до 3D-моделювання. Медіафайли»
    - 3D-моделювання в онлайн сервісі Tinkercad.
    - Відео та online-сервіси для його перегляду.
    - Обробка та зберігання медіафайлів.
    - Створення власного відеоролика у середовищі PowToon .

Після закінчення І-го освітнього рівня випускники зможуть:

  • Працювати з вікнами, файлами, папками; запускати програми, орієнтуватись в їх інтерфейсі.
  • Налаштовувати пошукову систему; працювати з електронною поштою та обліковими записами.
  • Використовувати хмарні сервіси для зберігання інформації та спільної роботи з іншими інтернет-користувачами.
  • Створювати та змінювати кольорові зображення у графічному редакторі Krita; обробляти фотографії.
  • Розробляти власні 3D-моделі в онлайн-сервісі Tinkercad
  • Зробити макет свого міста у програмі Icograms.
  • Створювати та редагувати відеоролики у середовищі PowToon.
  • Працювати у програмі lightbot для створення алгоритму дій.
  • Пройти годину коду з використанням циклів та розгалужень; отримають міжнародний сертифікат від Code.org та Minecraft Education Edition (Microsoft).
  • Розробляти комп'ютерну гру у середовищі KODU, підготувати її презентацію.
  • Спілкуватись у колективі, виступати перед аудиторією, логічно і творчо мислити, висловлювати власну думку, використовувати комп'ютерну термінологію на англійській мові.
Переваги навчання в Академії СТАРТ_ІТ
Професійна комп'ютерна освіта забезпечує дитині успіх у навчанні та майбутній роботі. Слухачі Академії створюють власні IT-роботи та щосеместру презентують їх на батьківських зборах
Діти формують навички творчої особистості (soft skills) – успішної людини майбутнього.
Школярі отримують компетенції з бізнес-підготовки (business skills) для реалізації талантів та умінь у реальному житті
Малочисельні групи до 12-14 осіб забезпечують індивідуальний підхід викладачів-професіоналів до дитини та її якісну підготовку; он-лайн доступ батьків до аудиторій.
Регулярна комунікація з батьками щодо результатів навчання, спільні заходи дітей з батьками: брейн-ринги, ток-шоу, квести, дебати, презентації проектів.
Хлопці та дівчата покращують навчання у школі завдяки новим вмінням, які отримали в Академії (tech + soft + business skills, Speaking English in IT) .
Графік навчання та ціна
Середня вартість 2 590 грн - в місяць; 216 грн - за годину
Заняття 3 години - раз в тиждень; малі групи - 10 учнів
Тривалість навчання: 8 місяців
Початок навчанняЧас занятьВартість / курсЗабронюйте місце
30 березня 2025
модулі 4-5
Неділя
з 12:00 до 15:00
2 платежі х 10410 грн.
або
3 платежі х 7310 грн.
Середня вартість 2 610 грн - в місяць; 217 грн - за годину
Заняття 3 години - раз в тиждень; малі групи - 10 учнів
Тривалість навчання: 2 місяці
Початок навчанняЧас занятьВартість / курсЗабронюйте місце
30 березня 2025
модуль 5
Неділя
з 12:00 до 15:00
1 платіж 5220 грн.
Записати дитину на навчання
Як проходять заняття
Школярі пізнають технології майбутнього
Роботи слухачів Академії
Питання та відповіді
Дамо старт дитині в успішне майбутнє!