Комплексна
комп'ютерна підготовка
(Middle Level)

IІI-й освітній рівень
Вік
12-15 років
(7-10 клас)
Початок занять
15 березня 2024 р.
2 березня 2024 р.
3 березня 2024 р.
Тривалість програми:
2 роки
Дні та години занять:
П'ятниця 17:00-20:00
Субота 12:00-15:00
Неділя 9:00-12:00
Комплексна
комп'ютерна підготовка
(Middle Level)
IІI-й освітній рівень
Вік
12-15 років
(7-10 клас)
Початок занять
15 березня 2024 р.
2 березня 2024 р.
3 березня 2024 р.
Тривалість програми:
2 роки
Дні та години занять:
П'ятниця 17:00-20:00
Субота 12:00-15:00
Неділя 9:00-12:00
Навчальна програма розроблена для школярів 12-14 років, враховує світові тенденції розвитку ІТ-галузі та погоджена із провідними фахівцями компаній Львівського ІТ Кластеру.
Модулі та основні теми програми
Модулі та основні теми програми
  • Модуль 1. «Основи комп'ютерної графіки растрової (Adobe Photoshop)».
    - Знайомство з інтерфейсом програми.
    - Робота з зображеннями. Техніка виділення областей зображення.
    - Створення багатошарового зображення. Робота з шарами.
    - Інструменти вільного малювання.
    - Техніка ретушування.
    - Виконання складного монтажу.
    - Корекція зображення.
    - Основи веб-дизайну (лендінг запрошення на подію)
  • Модуль 2. «Основи комп'ютерної графіки векторної (Adobe Illustrator)».
    - Робоче середовище програми. Панель інструментів.
    - Робота з палітрами.
    - Інструменти вільного малювання (робота з кривими Без'є, олівець, перо). Трансформування об'єктів.
    - Робота з кольором. Робота з шарами.
    - Ефекти та стилізація: фільтри, створення патернів, 3D, блендінг.
    - Розробка базового брендбука. Робота з текстом.
    - Основи верстки для поліграфії.
    - Основи веб-дизайну.
  • Модуль 3. «Основи інтернет-технологій та робота з інформацією»
    - Структура, браузери, пошукові системи, електронна пошта, безпека.
    - Робота з документами в он-лайн. Хмарні сховища даних.
    - Алгоритмічна логіка. Робота з інформацією.
  • Модуль 4. «Основи програмування (з використанням C# via .NET)»
    - Сучасні мови програмування.
    - Поняття про змінні та константи. Типи даних.
    - Типи алгоритмів (лінійні, галуження, циклічні). Реалізація алгоритмів.
    - Написання простих програм на C# з використанням основних конструкцій програмування.
    - Робота у середовищі Visual Studio.
  • Модуль 5. «Основи робототехніки» на платформі Arduino.
    - Основні компоненти, з яких складаються роботи, та їх взаємодія між собою.
    - Вбудовані системи та мікроконтролери.
    - Сенсори та датчики.
    - Робота із світлодіодними матрицями.
    - Керування потужним навантаженням.
    - Платформа робота.
    - Складання та найпростіші операції із роботом.
    - Автоматизоване керування.
  • Модуль 6. «Основи веб-розробки / створення веб-сторінок»
    - Етапи та розробка дизайна сайту у програмі Adobe Photoshop.
    - Підготовка елементів дизайну сайту для верстки.
    - Верстка з використанням HTML5 та каскадних таблиць стилів CSS3.
    - Підключення інтерактивних елементів з використанням JavaScript та бібліотеки jQuery.
    - Розміщення в інтернет, домени та хостинг.
  • Модуль 7. «3D графіка»
    - Основи 3D-моделювання.
    - Інтерфейс програми Blender.
    - Основні функції і модифікатори.
    - Створення персонажів та анімація.
    - Матеріали та текстури.
    - Світ, освітлення та камери.
    - Рендеринг.
    - Створення моделей та підготовка до 3D-друку.
  • Модуль 8. «Художнє цифрове фото (вступ)»
    - Характеристики та налаштування фотокамери.
    - Фотоапарати на мобільному телефоні.
    - Робота з природнім та штучним світлом.
    - Правила композиції при зйомці.
    - Вибір ракурсу, аналіз основних помилок.
    - Студійна зйомка та на вулиці.
    - Обробка фото в Adobe Photoshop.
    - Розміщення та монетизація світлин в інтернеті.
  • Модуль 9. «Основи створення комп'ютерної гри на рушію Unity»
    - Етапи розробки комп'ютерної гри.
    - Інтерфейс, об'єкти і компоненти Unity.
    - Налаштування графіки.
    - Основи написання скриптів в Unity. Префаби. Фізика.
    - Елементи штучного інтелекту.
    - Робота з візуальною частиною - анімаціями, партіклами.
    - Загальна архітектура гри.
    - Підготовка трейлера гри.
  • Тренінг 1. «Знайомимося, стаємо групою»
  • Тренінг 2. «Робота в команді»
  • Тренінг 3. «Комунікативна компетентність»
  • Тренінг 4. «Емоційний інтелект»
  • Тренінг 5. «Публічні презентації»
  • Тренінг 6. Ток-шоу «Профнавігатор» для слухачів та батьків
  • Тренінг 7. «Профнавігація»
  • Тренінг 8. «Перші кар'єрні кроки»
  • Тренінг 9. «Селф-менеджмент»
  • Тренінг 10. Метод світового кафе «Як монетизувати набуті ІТ-компетенції» для випускників та батьків
  • «Основи управління проектами». Знати основи управління проектами.
  • «Основи маркетингу». Знайомство з основами маркетингу проекту.
  • Тренінг «CV4IT». Вміти підготувати резюме (CV4IT) для пошуку роботи.
  • Екскурсія в ІТ-компанію.
  • «Створення відео-роліку проєкту». Використовувати для презентації та реклами проекту технологію VideoScribing.
  • Комп'ютерна термінологія на англійський мові за напрямками.
  • Використання англомовних інтерфейсів у програмному забезпеченні.
  • English Speaking Club.

Випускники курсу «Комплексна комп'ютерна підготовка» будуть вміти:

Випускники курсу «Комплексна комп'ютерна підготовка» будуть вміти:

  • Створювати графічне багатошарове зображення з використанням техніки складного монтажу у програмі Adobe Photoshop.
  • Розробляти дизайн лендінга - запрошення на подію.
  • Створювати графічні роботи з ефектами та стилізацією та кольорові бренд-буки у програмі Adobe Illustrator.
  • Писати програми на мові C# з використанням основних конструкцій програмування, виконувати пошук проблем в коді програми та їх вирішення.
  • Збирати роботів на платформі Arduino, програмувати та автоматизовано керувати ними.
  • Розробляти власні веб-сторінки та розміщати лендінг в інтернеті.
  • Створювати та анімувати 3D-моделі у програмі Blender, готувати їх до друку на принтері.
  • Виготовляти портфоліо художніх цифрових фотографій, обробляти їх в інтерфейсах Adobe Photoshop і Lightroom та монетизувати на фото-стоках в Інтернеті.
  • Створювати власну комп'ютерну гру на рушію Unity з використанням елементів штучного інтелекту.
  • Підготувати презентацію та рекламу проектів за технологію VideoScribing.
  • Використовувати на практиці засади управління проектами та основи маркетингу.
  • Оформити своє резюме (CV4IT) для пошуку роботи.
  • Співпрацювати у команді, вирішувати конфлікти, невербально комунікувати з однолітками, управляти часом, розвивати емоційний інтелект.
  • Використовувати комп'ютерну термінологію та програмне забезпечення на англійській мові, спілкуватись англійською з колегами в Інтернеті.
Переваги навчання в Академії СТАРТ_ІТ
Переваги навчання в Академії СТАРТ_ІТ
Професійна комп'ютерна освіта забезпечує дитині успіх у навчанні та майбутній роботі. Слухачі Академії створюють власні IT-роботи та щосеместру презентують їх на батьківських зборах
Діти формують навички творчої особистості (soft skills) – успішної людини майбутнього.
Школярі отримують компетенції з бізнес-підготовки (business skills) для реалізації талантів та умінь у реальному житті
Малочисельні групи до 12-14 осіб забезпечують індивідуальний підхід викладачів-професіоналів до дитини та її якісну підготовку; он-лайн доступ батьків до аудиторій.
Регулярна комунікація з батьками щодо результатів навчання, спільні заходи дітей з батьками: брейн-ринги, ток-шоу, квести, дебати, презентації проектів.
Хлопці та дівчата покращують навчання у школі завдяки новим вмінням, які отримали в Академії (tech + soft + business skills, Speaking English in IT) .
Ти навчишся використовувати найсучасніші комп'ютерні технології та застосовувати їх на практиці.
Розробиш власні круті ІТ-проекти: веб-сайти, ігри, 3D-моделі, графічні ілюстрації, мульти, Ютуб-канал та портфоліо художніх світлин, запрограмуєш роботів, зможеш поринути у віртуальну реальність.
Будеш працювати з новітнім програмним забезпеченням, професійною комп'ютерною технікою та гаджетами для Інтернету речей.
Знайдеш нових друзів-однодумців, навчишся працювати з ними у команді. Відвідаєш відомі міжнародні ІТ-компанії, дізнаєшся про розробки майбутнього.
Розкриєш свої природні ІТ-здібності, у тебе з'явиться впевненість у собі та віра у власні можливості.
Зможеш спілкуватись з айтішниками-професіоналами компаній Львівського ІТ-кластеру на заняттях, майстер-класах та воркшопах.
Графік навчання та ціна
2100 грн. середньомісячна
Графік навчання
та ціна
2100 грн. середньомісячна
2 березня 2024 р.
  • Дні занять: Субота
  • Час занять: 12:00-15:00
Вартість / рік
2 платежі х 12 590 грн. або
3 платежі х 8 810 грн.
Записатись
3 березня 2024 р.
  • Дні занять: Неділя
  • Час занять: 9:00-12:00
Вартість / рік
2 платежі х 12 590 грн. або
3 платежі х 8 810 грн.
Записатись
15 березня 2024 р.
  • Дні занять: П'ятниця
  • Час занять: 17:00-20:00
Вартість / рік
2 платежі х 12 590 грн. або
3 платежі х 8 810 грн.
Записатись
Записати дитину на навчання
Записати дитину на навчання
Як проходять заняття
Школярі пізнають технології майбутнього
Роботи слухачів Академії
Роботи слухачів Академії
Питання та відповіді
Питання та відповіді
Дамо старт дитині в успішне майбутнє!
Дамо старт дитині в успішне майбутнє!