Базова комп'ютерна підготовка
(Junior Level)

IІ-й освітній рівень
Вік
10-11 років
Початок занять
15 березня 2020 р.
Тривалість програми:
2 роки
Дні занять:
Неділя з 9:00 до 12:00
або з 15:00 до 18:00

Базова комп'ютерна підготовка
(Junior Level)

IІ-й освітній рівень
Вік
10-11 років
Початок занять
12 вересня 2020 р.
Тривалість програми:
2 роки
Дні занять:
Неділя з 9:00 до 12:00
або з 15:00 до 18:00
Запис на консультацію
Навчальна програма розроблена для школярів 10-11 років, враховує світові тенденції розвитку ІТ-галузі та погоджена із провідними фахівцями компаній Львівського ІТ Кластеру.
Модулі та основні теми програми
Модулі та основні теми програми
1. Technical Skills
2. Soft Skills
3. Business Skills
4. English in IT
Модуль 1 «Принципи функціонування ПК»
- Основні компоненти комп'ютера, принципи їх функціонування та взаємодія.
- Вивчення панелі керування. Керування ПК. Віруси, принципи їх роботи і антивіруси. Архіватори. Форматування та дефрагментація. Збереження інформації на різних носіях.
- MS Word, MS Excel, MS PowerPoint.
- Основи Internet-технологій. / Структура, браузери, пошукові системи, електронна пошта, безпека. Робота з документами в он-лайн. Хмарні сховища даних.
Модуль 2 «Основи комп'ютерної графіки (з використанням Adobe Photoshop)»
- Знайомство з інтерфейсом програми.
- Робота з зображеннями.
- Техніка виділення областей зображення.
- Створення багатошарового зображення.
- Робота з шарами.
- Інструменти вільного малювання.
- Техніка ретушування.
- Виконання складного монтажу.
- Корекція зображення.
Модуль 3 «Візуальне програмування у середовищі Scratch (вступ до програмування)»
- Знайомство з побудовою алгоритмів та використанням методів за допомогою сервісу LightBot.
- Практикування з розв'язування логічних задач за допомогою сайту https://www.code.org/.
- Поглиблене знайомство із середовищем Scratch та його можливостями.
- Поняття змінної.
- Блоки умовних операторів.
- Поєднання умов.
- Цикли.
- Оптимізація та тестування алгоритмів.
- Розробка сценарію власної гри та використання набутих навичок для реалізації.
- Тестування гри.
Модуль 4 «Створення web-сторінок»
- Етапи та розробка дизайну сайту у програмі Adobe Photoshop.
- Підготовку елементів дизайну сайту для верстки.
- Верстка з використанням HTML5 та каскадних таблиць стилів CSS3.
- Розміщення в інтернеті.
Модуль 5 «Художнє цифрове фото (вступ)».
- Характеристики та налаштування фотокамери.
- Фотоапарати на мобільному телефоні.
- Робота з природнім та штучним світлом.
- Правила композиції при зйомці.
- Вибір ракурсу, аналіз основних помилок.
- Студійна зйомка та на вулиці.
- Обробка фото в Adobe Photoshop.
- Розміщення та монетизація світлин в інтернеті.
Модуль 6 «Основи 3D-графіки у середовищі Blender».
- Основи 3D-моделювання.
- Інтерфейс програми Blender.
- Основні функції і модифікатори.
- Створення персонажів та анімація.
- Матеріали та текстури. Світ, освітлення та камери.
- Рендеринг.
- Створення моделей та підготовка до 3D-друку.
Модуль 7 «Основи робототехніки (на базі Arduino)».
- Основні компоненти, з яких складаються роботи, та їх взаємодія між собою
- Вбудовувані системи.
- Сенсори та датчики.
- Робота із світлодіодними матрицями.
- Складання роботів.
- Найпростіші операції з роботами.
- Автоматизоване керування.
Тренінг 1. Знайомимося, стаємо групою.
Тренінг 2. Мій психологічний портрет .
Тренінг 3. Вчимось вчитися. Розвиток уваги.
Тренінг 4. Розвиток пам'яті.
Тренінг 5. Розвиток логічного мислення.
Тренінг 6. Робота з інформацією. Інтелект-карти.
Тренінг 7. Розвиток творчого мислення.
Тренінг 8. Спільна гра батьків та дітей «Брейн-ринг».
Тренінг 9. Я – підліток.
Тренінг 10. Мої психологічні кордони.
Тренінг 11. Проблеми. Які не проблеми.
«Як монетизувати набуті ІТ-компетенції» для випускників та батьків.
«Презентація командних проектів».
«Екскурсія в ІТ-компанію».
«Створення відеороліку самопрезентації».
Комп'ютерна термінологія на англійський мові за напрямками.
Використання англомовних інтерфейсів у програмному забезпеченні.
English Speaking Club .

Випускники курсу «Базова комп'ютерна підготовка» будуть вміти:

Випускники курсу «Базова комп'ютерна підготовка» будуть вміти:

Створювати ілюстрації, листівки, аватарки, стікерпаки у програмі Adobe Photoshoр.
Розробляти 3D-моделі для друку на принтері.
Робити мульти, анімацію з персонажами.
Створювати веб-сторінки та розміщати їх в Інтернеті.
Складати та програмувати роботів на базі Arduino.
Використовувати інструменти візуального Scratch -програмування.
Розробляти комп'ютерну гру на мові програмування Scratch.
Cтворювати у фотостудії художні світлини та обробляти їх у програмі Photoshop.
Готувати самопрезентації у програмі мальованого відео VideoScribing.
Логічно та творчо мислити, спілкуватись у команді, знати свої психологічні кордони, розвивати увагу та пам'ять, аналізувати інформацію.
Знати комп'ютерну термінологію на англійській мові та спілкуватись англійською з однолітками на заняттях.
Переваги навчання в Академії СТАРТ_ІТ
Переваги навчання в Академії СТАРТ_ІТ
Для батьків
Для дітей
Професійна комп'ютерна освіта забезпечує дитині успіх у навчанні та майбутній роботі. Слухачі Академії створюють власні IT-роботи та щосеместру презентують їх на батьківських зборах
Діти формують навички творчої особистості (soft skills) – успішної людини майбутнього.
Школярі отримують компетенції з бізнес-підготовки (business skills) для реалізації талантів та умінь у реальному житті
Малочисельні групи до 12-14 осіб забезпечують індивідуальний підхід викладачів-професіоналів до дитини та її якісну підготовку; он-лайн доступ батьків до аудиторій.
Регулярна комунікація з батьками щодо результатів навчання, спільні заходи дітей з батьками: брейн-ринги, ток-шоу, квести, дебати, презентації проектів.
Хлопці та дівчата покращують навчання у школі завдяки новим вмінням, які отримали в Академії (tech + soft + business skills, Speaking English in IT) .
Ти навчишся використовувати найсучасніші комп'ютерні технології та застосовувати їх на практиці.
Розробиш власні круті ІТ-проекти: веб-сайти, ігри, 3D-моделі, графічні ілюстрації, мульти, Ютуб-канал та портфоліо художніх світлин, запрограмуєш роботів, зможеш поринути у віртуальну реальність.
Будеш працювати з новітнім програмним забезпеченням, професійною комп'ютерною технікою та гаджетами для Інтернету речей.
Знайдеш нових друзів-однодумців, навчишся працювати з ними у команді. Відвідаєш відомі міжнародні ІТ-компанії, дізнаєшся про розробки майбутнього.
Розкриєш свої природні ІТ-здібності, у тебе з'явиться впевненість у собі та віра у власні можливості.
Зможеш спілкуватись з айтішниками-професіоналами компаній Львівського ІТ-кластеру на заняттях, майстер-класах та воркшопах.
Графік навчання та ціна
Графік навчання
та ціна
12 вересня 2020 р.
  • Дні занять: Неділя
  • Час занять: 9:00-12:00
1 200 грн./місяць
Записатись
12 вересня 2020 р.
  • Дні занять: Неділя
  • Час занять: 15:00-18:00
1 200 грн./місяць
Записатись
Записати дитину на навчання
Записати дитину на навчання
Як проходять заняття
Школярі пізнають технології майбутнього
Роботи слухачів курсу
Роботи слухачів Академії
Питання та відповіді
Питання та відповіді
Які ІТ-продукти створюють діти?
Під час навчального курсу слухачі презентують батькам 6 власних видів ІТ-робіт:

- Графічні ілюстрації у програмі Adobe Photoshoр.
- Комп'ютерну гру на мові програмування Scratch.
- 3D-моделі у середовищі Blender.
- Веб-сторінку з розміщенням в Інтернет.
- Портфоліо художніх цифрових світлин.
- Програмування роботів.
Який графік навчання?
Заняття відбуваються раз на тиждень – у суботу або недідю.
Одне заняття триває 4 академічні години – 2 пари, кожна по 1год. 20 хв. , перерва 20 хв.
За розкладом – 3 астрономічні години: 9:00-12:00 або 12:00-15:00 або 15:00-18:00.
На місяць – 4 заняття, 16 академ. год.
Чому навчання триває 2 роки?
Тому, що це оптимальний час для отримання фундаментальних, а не фрагментарних знань.
Які заходи відбуваються за участю батьків і слухачів?
5 спільних зборів батьків та слухачів, на яких презентуються власні ІТ-роботи.

Крім того, на завершення І-го року навчання відбувається «Брейн-ринг» між командами батьків та дітей.

На завершення навчального курсу – випускна презентація проектів школярів та батьків «Як монетизувати ІТ‑знання».
Яка подальша програма навчання?
При успішному завершенні програми «Базова комп'ютерна підготовка» слухачі переходять на ІІІ-й освітній рівень навчання за програмою «Спеціальна комп'ютерна підготовка».
Дамо старт дитині в успішне майбутнє!
Дамо старт дитині в успішне майбутнє!
Made on
Tilda