Розробка програмного забезпечення. ІоТ
Тільки в СТАРТ_ІТ!
NEW in Ukrainе:

Проект «Інтернет речей та штучний інтелект у віртуальному «Розумному будинку»
(Senior Level)

IV-й освітній рівень
Вік
15-17 років
Початок занять
вересень 2024 р.
Тривалість програми:
10 місяців
День занять:
Неділя 12:00 – 15:00
Вступ за співбесідою
Розробка програмного забезпечення. ІоТ
Тільки в СТАРТ_ІТ!
NEW in Ukrainе:

Проект «Інтернет речей та штучний інтелект у віртуальному «Розумному будинку»

(Senior Level)
IV-й освітній рівень
Вік
15-17 років
Початок занять
вересень 2024 р.
Тривалість програми:
10 місяців
День занять:
Неділя 12:00 – 15:00
Вступ за співбесідою
Інтернет речей, штучний інтелект,
віртуальна та доповнена реальність –
топ спеціальності майбутнього.
Інтернет речей (ІоТ) – це система, що об'єднує реальні речі (у побуті в будинку, на виробництві, в транспорті, в інфраструктурі міст, військовій техніці та ін.) у мережу Інтернет та дозволяє віддалено керувати ними з власного телефону або планшету.

Сьогодні інтернет речей – напрям динамічного розвитку у світі. Зараз до інтернету у всьому світі під'єднано понад 30 мільярдів різноманітних гаджетів. Щосекунди підключається близько 127 керованих через інтернет пристроїв. У відомій британській компанії IHS Markit вважають, що кількість підключених пристроїв в Інтернеті збільшуватиметься на 12% щорічно і досягне 125 мільярдів у 2030 році.

В сфері Інтернету речей (ІоТ) обертається великий капітал. За прогнозами знаної американської компанії International Data Corpotation на смарт-пристрої ІоТ витрачено до 135 мільярдів доларів, а до 2025-го року світовий ринок інтернету речей сягне понад 10 трильйон доларів. Все це гарантує
успішне працевлаштування як в Україні, так і за кордоном.

У світі проекти з Інтернету речей школярі розробляють у Бостоні (США), Хайфі (Ізраїль) та у Львові в СТАРТ_ІТ (Україна).
Модулі та основні теми програми
Модулі та основні теми програми
  • Модуль 1. « Інтернет речей. Розробка компонентів прототипу «Розумного будинку».
    • Основи алгоритмів.
    • Створення мобільних застосунків у середовищі MIT Inventor.
    • Вступ до Інтернету речей. Огляд інфраструктури.
    • Конструювання та програмування периферійних пристроїв (Edge/Physical/Layer) з використанням ESP32/Arduino та сенсорів (давачів) та актуаторів.
    • Використання Cloud (backend). Створення акаунта, отримання токена для веріфікації, налаштування Gateway, портів, протоколів.
    • Візуальне програмування мобільної аплікації для контролю та керування.
    • Макетування прототипу в цілому як комплексного ІоТ-рішення.

    Презентація-захист 1-го модуля.
  • Модуль 2. Розробка мобільних застосунків в Android Studio – Java, Kotlin.
    • Середовище розробки та вибір мови програмування Java, Kotlin.
    • Синтаксис. Змінні і типи даних.
    • Структура програми. Огляд вбудованих функцій.
    • Об'єкти, класи. Поля і методи об'єктів. Масиви і колекції.
    • Наслідування і поліморфізм. Помилки у програмі.
    • Виключення та обробка виключень. Робота з файлами.
    • Мобільні додатки для операційної системи Android.
    • Середовище розробки Android Studio.
    • Теми проектів для створення системи «Розумний будинок».
  • Модуль 3. Використання елементів штучного інтелекту та створення
    мобільних аплікацій для керування компонентами «Розумного будинку».

    • Огляд створення мобільних аплікацій у MitAppInventor.
    • MitAppInventor – принцип роботи з ним.
    • Створення акаунта MitAppInventor, реєстрація та робота з проектами.
    • Запити для взаємодії. Навчимо мобільну програму реагувати на команди та повідомлення.
    • Архітектура мобільних додатків.
    • Застосування можливостей штучного інтелекту. Розпізнавання та синтез голосу
    • Застосування можливостей штучного інтелекту. Розпізнавання зображень
    • Реалізація взаємодії з REST API сервісами та Blynk.
    • Практика використання ChatGPT та аналогів
    • Мобільний інтерфейс керування "Розумним будинком».

    Презентація-захист 2-го та 3-го модулів.
  • Модуль 4. «Створення об'єктів доповненої та віртуальної реальності у «Розумному будинку».
    • Використання ігрового рушію Unity з додатковими плагінами Vuforia Engine та VR Oculus SDK для створення проектів.
    • Створення об'єктів доповненої реальності AR: розробка програмного застосунку, програмування перегляду інформації через смартфон, AR додаток; відсканування потрібного сенсору, пристрою, ознайомлення з його характеристиками.
    • Створення віртуального прототипу «Розумного будинку» з розташуванням будинкових сенсорів та пристроїв. Програмування їх взаємодії через VR окуляри.
    • Перегляд сенсорів та пристроїв в VR окулярах та ознайомлення з їхньою роботою.
    • Створення простих веб-серверів для локального керування з web UI.

    Презентація-захист проекту
    «Інтернет речей та штучний інтелект у віртуальному «Розумному будинку».
  • Тренінг 1. «Організація роботи в команді».
  • Тренінг 2. «Ораторське мистецтво та самопрезентація».
  • Тренінг 3. «Дизайн-мислення».
  • Тренінг 4. «Моя ка'єра. Секрети фріланса».
  • «Основи управління проектами».
  • Тренінг «CV4IT». «Мотиваційний лист та резюме для пошуку роботи».
  • «Створення пітчингу та промо-ролика проєкту».
  • Комп'ютерна термінологія на англійський мові за напрямками.
  • Використання англомовних інтерфейсів у програмному забезпеченні.
  • Презентація проекту на захисті англійською мовою.
  • English Speaking Club.

Що вміють випускники курсу:

  • Програмувати сучасні мікроконтролери та власні точки доступу для WiFi.
  • Розробляти прості веб-сервери для локального керування.
  • Використовувати серверну інфраструктуру Cloud, створювати власні мобільні додатки на смартфонах для взаємодії з ІоТ через Cloud.
  • Розробляти мобільні застосунки на мовах програмування Java, Kotlin.
  • Використовувати елементи штучного інтелекту АІ та створювати чат-бота для керування компонентами «Розумного будинку».
  • Віддалено керувати через Інтернет гаджетами окремих частин «Розумного будинку» в комплексі ІоТ.
  • Створювати об'єкти віртуальної реальності VR та доповненої реальності AR.
  • Використовувати на практиці засади управління та монетизації ІТ-проектів.
  • Оформити власне резюме (CV4IT) для пошуку роботи на фрілансі.
  • Застосовувати засади дизайн-мислення, взаємодіяти у команді, обробляти великі обсяги інформації, підготувати презентацію та публічно захистити
    проект.
  • Використовувати програмне забезпечення та комп'ютерну термінологію на англійській мові, спілкуватись англійською з колегами, в Інтернеті та на захисті проекту.
Три переваги курсу з Інтернету речей
  • Опановані у проекті новітні напрями ІТ-підготовки зараз надзвичайно актуальні у міжнародних компаніях. Тому наші випускники стають справжніми ІТ-ірочками, мають перевагу на ринку праці та швидко знаходять високооплачувану роботу в ІТ-компаніях Львова.
  • Практичні знання та диплом за програмою «Інтернет речей та штучний інтелект у віртуальному «Розумному будинку» значно підсилюють мотиваційний лист при вступі до університету.
    Надають реальний шанс навчатись на ІТ- спеціальностях за держзамовленням та працювати в ІТ-компаніях вже з другого курсу.
  • Швидко окупаються інвестиції в ІТ-освіту підлітків.
    У Львові зарплата Trainee (ІТ-фахівця без досвіду роботи) становить від 240 000 грн. на рік, а Junier (1 рік стажу) від 480 000 грн.
    Тоді інвестиції у навчання (від 2210 грн./місяць) близько 26 000 грн. на рік окупається за 1-2 місяці роботи.
    Це не дорого і не дешево, це вигідно для батьків та дітей!
Скільки може заробляти програміст у Львові
(дані - липень 2023 р.)
  • Junior-розробник мова Java 1 000 $, мова Kotlin 850 $.
  • Middle-розробник мова Java 2 650 $, мова Kotlin 2 600 $.
  • Senior-розробник мова Java 5 000 $, мова Kotlin 5 200 $.
У Львові серед 30 000 ІТ-фахівців 25% - Junior-розробники
с досвідом роботи 0,5-2 роки.
Зараз у Львові зарплата програміста з інтернету речей рівня юніор
(стаж 1 рік) – від 40 000 грн.

Переваги навчання в Академії СТАРТ_ІТ
Переваги навчання в Академії СТАРТ_ІТ
Професійна комп'ютерна освіта забезпечує дитині успіх у навчанні та майбутній роботі. Слухачі Академії створюють власні IT-роботи та щосеместру презентують їх на батьківських зборах
Діти формують навички творчої особистості (soft skills) – успішної людини майбутнього.
Школярі отримують компетенції з бізнес-підготовки (business skills) для реалізації талантів та умінь у реальному житті
Малочисельні групи до 12-14 осіб забезпечують індивідуальний підхід викладачів-професіоналів до дитини та її якісну підготовку; он-лайн доступ батьків до аудиторій.
Регулярна комунікація з батьками щодо результатів навчання, спільні заходи дітей з батьками: брейн-ринги, ток-шоу, квести, дебати, презентації проектів.
Хлопці та дівчата покращують навчання у школі завдяки новим вмінням, які отримали в Академії (tech + soft + business skills, Speaking English in IT) .
Ти навчишся використовувати найсучасніші комп'ютерні технології та застосовувати їх на практиці.
Розробиш власні круті ІТ-проекти: веб-сайти, ігри, 3D-моделі, графічні ілюстрації, мульти, Ютуб-канал та портфоліо художніх світлин, запрограмуєш роботів, зможеш поринути у віртуальну реальність.
Будеш працювати з новітнім програмним забезпеченням, професійною комп'ютерною технікою та гаджетами для Інтернету речей.
Знайдеш нових друзів-однодумців, навчишся працювати з ними у команді. Відвідаєш відомі міжнародні ІТ-компанії, дізнаєшся про розробки майбутнього.
Розкриєш свої природні ІТ-здібності, у тебе з'явиться впевненість у собі та віра у власні можливості.
Зможеш спілкуватись з айтішниками-професіоналами компаній Львівського ІТ-кластеру на заняттях, майстер-класах та воркшопах.
Графік навчання та ціна
Графік навчання
та ціна
вересень 2024 р.
  • Дні занять: Неділя
  • Час занять: 12:00 до 15:00
Вартість / рік
2 платежі х 13 320 грн.
або 3 платежі х 9 320 грн.
Записатись
Записати дитину на навчання
Записати дитину на навчання
Як проходять заняття та захист проекту
Школярі пізнають технології майбутнього
Роботи слухачів Академії
Роботи слухачів Академії
Питання та відповіді
Питання та відповіді
СТАРТ_ІТ – це стрибок в успішне майбутнє!
СТАРТ_ІТ – це стрибок в успішне майбутнє!