Головна>Новини>Як «фототерапія» розкриває таланти та усуває проблеми дитини

Як «фототерапія» розкриває таланти та усуває проблеми дитини

Психологи та педагоги встановили, що професійне навчання у сфері художньої фотографії може покращити характер дитини і стає ефективною «фототерапією» від всіляких негативних проблем.

З одного боку заняття фотографією впливає на розвиток дитини, яка має проблеми із комунікаціями в колективі, яка соромиться себе презентувати, якій тяжко порозумітися з однолітками.

У чому полягає суть «фототерапії» для підлітків?


1.Заняття фото дає цілющі та розвиваючі ефекти, психологічну розрядку. Психологи кажуть, що у художньому фото поєднані реальність та фантазія. Це надає відчуття свободи, подібне тому, що дитина переживає під час приємного відпочинку.

2. Фотографія для дитини – як гра, яка дозволяє грати із реальністю та візуальним відображенням, творчо комбінувати різні елементи реальності, створювати фантастичну реальність – сюрреалізм.

3. Художнє фото – це «технізований» вид образотворчого мистецтва, що надає можливість для творчого самовираження дитини (при створенні особливих візуальних ефектів, трансформації та корегування образів).

4. Фотографія також пов’язується із самопрезентацією – уявленням себе у певному образі. Це міні вистава, яка має вплив на учасників фото та глядачів.

5. Показ фото як правило супроводжується розповіддю, що було приховано «за кадром», роз’ясненням подій та переживань. Це надає можливість дитині повніше та глибше висловлювати свої почуття.

З другого боку заняття фотографією має цілющий ефект для підлітків, які мають гіперактивний розвиток, порушують дисципліну, налаштовані до конфліктів з однолітками, мають проблему у спілкування з батьками та дорослими. Їм так само може допомогти «фототерапія».


1.Заняття зйомкою художнього фото розвиває в дитині самостійність та здатність приймати відповідальність за свої дії.

2.У фото-школі на групових зйомках діти усвідомлюють групові норми та цінності, у них формуються навички до спільної діяльності.

3.Художня фотографія розвиває візуальне мислення, сенсо-моторні навички та естетичні уявлення.

4.У дитині розвиваються внутрішні ресурси до творчих здібностей під час проведення пейзажної, інтер’єрної та портретної зйомки.

5.Підготовка портфоліо для презентації на батьківських зборах приводить до самодисципліни дитини, відповідальності та розвиває системні навички праці. Все це знімає агресію та стабілізує нервовий стан дитини.

Нарешті усі діти, у тому числі непроблемні, звичайні підлітки із здібностями до різного виду занять, за рахунок «фототерапії» набувають нові таланти.


1.Здатність генерувати творчі ідеї під час створення художніх фотографій.

2.Виявляють лідерські якості, впевненість у собі.

3.Отримають навички командної роботи, поваги до товаришів.

4.Бачать нове і цікаве у звичайних речах.

5.Навчаться думати нестандартно при формуванні власного художнього стилю.

Шановні батьки! Якщо Ви бажаєте забезпечити гармонійний розвиток дитини та привабливі риси характеру, а також розкрити її приховані творчі здібності, запишіть дитину на 2-ох місячний курс «Основи художнього цифрового фото» у Школу «Фото Фан» для школярів 10-15 років. Тут індивідуальний підхід до дітей у групах до 12-ти осіб.

Старт занять 28 квітня. Навчання відбуваються щосуботи з 9:00 до 12:00 год. Вас чекає сюрприз – презентація портфоліо сина або доньки на випускних урочистостях.

Реєструйтесь на сайті або за тел. (067) 676-47-05; (095) 309-68-84.

Запитати у менеджера

вул. Городоцька

По вулиці Городоцька – зупинка «Скриня», приміський вокзал:

Маршрутки: №№ 9, 10, 16, 20, 25, 28, 32, 34, 43, 51, 184а
Тролейбус: № 7,12
Трамвай: № 11

вул. Героїв УПА

По вулиці Героїв УПА – зупинка вул. Смаль-Стоцького, «А-ля мінут», «Спортлайф»:

Маршрутки: № 2А, 7, 33, 38
Тролейбус: № 2, 9, 10

вул. Антоновича

По вулиці Антоновича – зупинка Максима Залізняка:

Маршрутки: № 2А, 7, 33, 38, 133, 138, 171
Тролейбус: № 2, 9, 10, 20

Площа Кропивницького

Площа Кропивницького:

Маршрутки: №15, 24, 29, 41, 42, 54
Трамвай: №1, 6, 10